cariere-la-ateliere-fara-frontiere.png

Sef Echipa la Ferma Bio&Co

Ferma Bio&Co, situata in com. Ciocanari (Dambovita), la 2 km distanta de gara Peris (Ilfov) cauta un Sef de Echipa pentru muncitorii implicati in productia de legume bio. Acesta va coordona activitatea celor 15 muncitori de pe exploatarea de 4 hectare, inclusiv solarii, si va munci alaturi de ei, sub directa coordonare a Inginerului Agronom de la ferma. Cautam o persoana muncitoare, dinamica si saritoare, gata sa ne ajute sa depasim provocarile inerente muncii la ferma.

Cerinte:

  • adaptarea la un program de lucru fix, de la 8:00 la 17:00, de luni pana vineri
  • abilitatea de a lucra cu oameni provenind din medii defavorizate
  • simt de raspundere fata de buna functionare a fermei si a operatiunilor de zi cu zi
  • rezistenta la efort si lucru in conditii atmosferice dificile
  • interes pentru legumicultura bio si dezvoltarea unei ferme cu terenuri certificate bio
  • experienta in coordonarea de echipe de muncitori
  • studiile realizate la un liceu agricol sau studiile superioare in Agricultura si Horticultura reprezinta un avantaj.

Beneficii:

  • masa de pranz asigurata in fiecare zi;
  • costul transportului decontat (combustibil);
  • sesiuni de indrumare si pregatire alaturi de experti din Europa si Romania.

Persoanele interesate sunt rugate sa aplice pentru aceasta pozitie printr-un email care sa contina CV la adresa recrutare@atelierefarafrontiere.ro, cu mentiunea „sef echipa bio&co”. Pentru informații suplimentare despre aceasta pozitie, te rugam sa ne suni la 0748 223 277. Poti afla mai multe despre ferma Bio&Co pe site-ul www.bio-co.ro.


Sef Echipa Atelier Marochinarie

Asociatia Ateliere Fara Frontiere cauta un maistru pentru atelierul remesh, unde confectionam sacose si accesorii din bannere si mesh-uri publicitare reciclate (tesatura de poliester, vinil). Cautam o persoana cu spirit de echipa care sa duca la bun sfarsit comenzile primite de atelier si care sa fie un indrumator atent pentru angajati.

Suntem o asociatie non-profit infiintata in 2008, care acorda sprijin persoanelor dezavantajate pentru a se reintegra in societate. Atelierul remesh este cel de-al doilea infiintat de asociatie. In cei 7 ani de existenta a sa, acesta a devenit un brand cunoscut in randul companiilor si persoanelor interesate de protejarea mediului si de produse inedite handmade.

Responsabilitati:

  • Coordonarea si formarea echipei de productie si asigurarea respectarii obiectivelor de productie, termenelor, procedurilor
  • Stabilirea necesarului de consumabile si unelte necesare indeplinirii obiectivelor de productie, respectand procedura
  • Organizarea comenzilor
  • Efectuarea controlului calitatii produselor si al operatiilor, remedierea eventualelor defecte de fabricatie
  • Organizarea zilnica a muncii - gestionarea stocurilor de echipamente de protectie, utilaje, unelte si consumabile in limita bugetului
  • Propunerea de produse noi sau solutii pentru cerintele clientilor

Ne-ar placea sa gasim o persoana cu o experienta de minimum 4-5 ani in confectii textile sau marochinarie, organizata si cu o etica a muncii exemplara, pe care sa ne putem baza.

Persoanele interesate sunt rugate sa aplice pentru aceasta pozitie printr-un email care sa contina CV la adresa recrutare@atelierefarafrontiere.ro, cu mentiunea „sef echipa remesh”.

Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.


Gestionar Depozit

Asociatia Ateliere Fara Frontiere cauta o persoana care sa fie responsabila de intrarile si iesirile in/din gestiunea asociatiei, de tinerea la zi a situatiei stocurilor si de raportarea catre eco-organisme si autoritatile de mediu.

Suntem o organizatie non-profit infiintata in 2008, care se ocupa de insertia sociala, profesionala si civica a persoanelor vulnerabile, excluse si marginalizate prin activitatea economica. In plus, derulam programe complexe destinate sprijinirii proiectelor educationale din zone defavorizate prin donatii de calculatoare reconditionate, reducerea poluarii, protejarea biodiversitatii si altele.

Cautam o persoana care sa ne ajute in administrarea operatiunilor de zi cu zi si care sa contribuie astfel la imbunatatirea vietilor oamenilor din medii defavorizate.

Responsabilitati:

  • intocmeste PV de receptie si verifica concordanta cu PV de colectare, intocmind note de constatare diferente unde este cazul
  • da instructiuni clare manipulantilor pentru depozitarea corecta a produselor, deseurilor, consumabilelor si ambalajelor
  • intocmeste fisele de trasabilitate paleti, DEEE, echipamente si aloca paleti pe spatiile de stocare dedicate din hala de depozitare
  • introduce zilnic date din documente primare in aplicatia de gestiune / tabele Excel / Saga si se asigura de actualizarea bazei de date
  • inregistreaza conform in tabele Excel si aplicatii software cantitatile de deseuri colectate, tratate, valorificate, transferate, reconditionate si generate in activitatea asociatiei
  • creeaza situatii / dosare in Excel necesare pentru raportarea catre autoritati si parteneri
  • verifica corectitudinea depozitarii deseurilor (pe paleti, cu greutatea, data , denumirea si codul specificate) -asigura evidenta stocurilor scriptice si reale pentru fiecare tip de deseu din ateliere
  • asigura suport tehnic pentru contabilitate si gestiunea administrativa
  • introduce datele si prelucreaza toate operatiunile de gestiune (intrari, iesiri, transferuri)
  • participa la operatiuni de inventariere (centralizare documente, introducere in baza de date)

Ne-ar placea sa gasim pe cineva care:

  • are cel putin 2 ani experienta intr-un post similar
  • este foarte atent/a la detalii si foarte bun/a prieten/a cu cifrele
  • este o persoana organizata si cu spririt de echipa
  • se poate adapta lucrului intr-o asociatie non-profit care defasoara activitati multiple in programe diferite si lucreaza cu beneficiari si clienti din medii diverse
  • cunoasterea programelor de contabilitate si gestiune ar fi un plus

Persoanele interesate sunt rugate sa aplice pentru aceasta pozitie printr-un email care sa contina CV la adresa recrutare@atelierefarafrontiere.ro, cu mentiunea „gestionar depozit”.

Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati pentru stabilirea urmatorilor pasi.

Data incepere: imediat