Dăm Click pe România 2019 - încă 1.000 de calculatoare donate proiectelor educaționale

Header_Articol_AFF.png

Toți cei 1,7 milioane de copii înscriși în sistemul de învățământ primar și gimnazial au acces la doar 136.365 de calculatoare în școli. În România există un calculator la fiecare 12 copii, în medie, ba chiar la fiecare 20 de copii în mediul rural. Acesta este cel mai slab raport din Uniunea Europeană. Pentru a îmbunătăți situația decalajului informatic în România, Ateliere Fără Frontiere și Kaufland au semnat un nou parteneriat și, cu sprijinul Up România și al Fundației Up, vor dona încă 1.000 de calculatoare unităților de învățământ, organizațiilor non-profit și instituțiilor publice ce derulează proiecte educaționale prin programul Dăm Click pe România, din platforma EduClick.

Toate instituțiile și organizațiile care au nevoie de aceste calculatoare, sunt așteptate să completeze pe site-ul EduClick.ro formularul de aplicare. În acesta, ele ar trebui să vorbească despre nevoile celor pentru care desfășoară proiecte educaționale și despre modul în care calculatoarele vor fi folosite. După data de 9 iunie 2019, ultima în care sunt acceptate înscrieri, proiectele vor intra într-o fază de jurizare, iar pe 14 iunie vor fi anunțate numele tuturor celor care vor primi calculatoare în luna septembrie.

Citește toate informațiile despre lansarea apelului de proiecte aici și regulamentul de participare aici, iar dacă ai întrebări, nu ezita să ne contactezi.

EduClick_AFF_Dam_Click_pe_Romania.png

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 ţări şi o reţea de 122 magazine în România. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Asumarea responsabilităţii ecologice şi sociale este un aspect esenţial al politicii corporative Kaufland. Cea mai mare parte a proiectelor Kaufland de CSR sunt desfăşurate în parteneriat cu asociaţii nonguvernamentale regionale sau naţionale. Pe lângă educaţie, Kaufland sprijină proiectele dedicate protecţiei mediului înconjurător şi pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viaţă sănătos. www.kaufland.ro.

Despre Fundația Up și Up România

Urmărind dezvoltarea colectivă, întărită de cultura cooperativă și de valorile întregului Grup Up, Fundația Up are ca viziune să impulsioneze puterea de a acționa împreună pentru persoanele aflate în situație de izolare, dificultate sau dependență, ajutându-le să aibă acces la elementele esențiale, pentru ca astfel acestea să se dezvolte cât mai liber. Fundația Up își coordonează acțiunile și finanțările în jurul a 4 domenii prioritare: Alimentație, Locuință, Educație și cultură, Sănătate. www.fondation-up.org

Up România, parte a Grupului Up, deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari, având o prezență pe piața din România de mai bine de 17 ani.  Portofoliul său de produse și servicii include, printre altele, tichete de masă pe suport de hârtie și carduri de masă UP Dejun, tichete cadou pe suport de hârtie și carduri UP Cadou, vouchere de vacanţă pe suport de hârtie și carduri de vacanță UP Vacanță, tichete de cultură și carduri de cultură UP Cultură, tichete sociale și tichete sociale de grădițință Up Social, tichete de creșă Up Creșă, platformele UP Achiziții și Stim Online. www.upromania.ro

Despre Ateliere Fără Frontiere

Ateliere Fără Frontiere este o asociație românească pentru inserția socială, profesională și civică a persoanelor vulnerabile, excluse și marginalizate. AFF a înființat 3 întreprinderi sociale de inserție - atelierele reconect, remesh și ferma bio&co, în care oferă servicii personalizate de acompaniere socială, consiliere pentru inserție, psihoterapie și acompaniere pedagogică pentru formarea de competențe persoanelor care cumulează multiple dificultăți la angajare. www.atelierefarafrontiere.ro

Tara Duveanu